ενθύμιο της απερισκεψίας μου


Δεκέμβριος 2005

Νοσοκομείο – ΩΡΛ Κλινική
Εγχείρηση Αμυγδαλών

Χειρουργείο Πρώτο
Όλα είχαν πάει καλά. Την επομένη τής μικροεπέμβασης μπορούσα να πω μερικές κουβέντες.
Οι γιατροί είχαν πει ότι καλό θα ήταν να αρχίσω να τρώω κάποια πράγματα σε μερικές μέρες για να αρχίσει να συνηθίζει ο λαιμός μου.
Δεν εννοούσαν φυσικά πατάτες τηγανητές, κρέας στο φούρνο και σαλάτες…

Παραμονή Χριστουγέννων 2005
Πόνοι, πόνοι, πόνοι
Χριστούγεννα 2005
Το δεύτερο χειρουργείο ήταν αναπόφευκτο…
Οξυγόνο…
Δεύτερη βδομάδα μέσα…

——–
Η παραπάνω ιστορία είναι μέρος του παιχνιδιού “ενθύμια της απερισκεψίας μου” και συμμετείχα μετά από πρόσκληση της Πετρούλας.

Καλώ με τη σειρά μου να συμμετέχουν:

Εύα Εξάρχου

Παράξενος Ελκυστής

GreekGayLolita

10 thoughts on “ενθύμιο της απερισκεψίας μου

  1. Καλησπέρα Δημήτρη και αχ!
    Βρε Δημήτρη το παράκανες κι εσυ!

    Φιλια
    Πετρούλα

  2. Άσε!
    Θυμάμαι τι είχε γίνει και ξαναπονάω!
    Ανάκληση πόνου, λέγεται γιατρέ μου;

    καλησπέρα, πετρούλα μου.

  3. Η μνήμη του σώματος λέγεται Δημήτρη μου. Έξυπνη κίνηση αν και νομίζω ότι μάλλον μερικές φορές επαναλαμβάνουμε τα λάθη μας παρόλες τις υπενθυμίσεις.Όσο για τον ενικό, αυτεξουσιοδοτήθηκα σ΄ ένα δεύτερο σχόλιό μου στην ποίησή σου.

  4. Βίκη μου, καλημέρα.
    Καλύτερος ο ενικός, απελευθερώνει!
    Ακριβώς για να ξορκίσουμε τα φαντάσματα του παρελθόντος, παίζουμε αυτό το blogoπαίχνιδο…
    Αλλά ένα παιχνίδι είναι κι αυτό…

    μνήμη του σώματος…
    ωραίο ακούγεται, αν και δεν είναι πάντοτε μέσον επαναφοράς της χαράς…

  5. Δημητρη, δυστυχως στις 14 δεκ. δεν μπορώ να εμφανιστώ. εχω μια υποχρεωση. Λυπαμαι ομως πολύ, γιατί θα ηθελα να σε δω σ αυτόν το ρόλο.
    Μια αλλη φορά ίσως.
    ριτς

  6. Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Ήδη την αποδέχτηκα.

    Θα τα πούμε – ελπίζω – την Παρασκευή, βιβλιοκριτικέ blogger!

  7. Ρίτσα μου, καλησπέρα.
    No worries!
    Άλλωστε τα λέμε σχεδόν καθημερινά εμείς! ;-)

    Πολλά φιλιά.

  8. Παράξενε Ελκυστά, καλησπέρα και σε σας!
    Χαίρομαι που αποδέχτηκες την πρόσκληση’ σπεύδω να σε…απολαύσω!

    Ελπίζω κι εγώ για την Παρασκευή!

    —–

    Είδες τι γίνεται με τις ρετσινιές;;;

  9. Δημήτρη μου, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στην οποία απάντησα μόλις τώρα.
    για κάποιο λόγο το θέμα της απερισκεψίας … με έβαλε σε σκέψεις …
    Εγώ στις αμυγδαλές πάντως το παράκανα με τα παγωτά … αλλά αυτά επιτρέπονται …
    ΥΓ Διαβάζω τα ποιήματα του Celan αυτές τις μέρες (σε αγγλική μετάφραση) και προσπαθώ να τα αποκωδικοποιήσω (πράγμα που δεν πρέπει να κάνω … το ξέρω) ανεπιτυχώς …

  10. εύα μου, καλησπέρα…

    καλά τα παγωτά, αλλά κι οι τηγανητές πατάτες… μούρλια!

    έρχομαι από κει…

    ωραία που σχεδόν όλοι έχετε συμμετάσχει. σας ευχαριστώ!

Leave a Reply

