Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

ημ�ρα_ποίησης

  

Ποιητές και Ποιήτριες απαγγέλλουν ποιήματά τους
για τη φύση και το περιβάλλον

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Απαγγέλλουν οι ποιητές και οι ποιήτριες:

 

Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ
Δημήτρης Αλεξίου
Νάνος Βαλαωρίτης
Γιώργος Γεωργούσης
Μιχάλης Γκανάς
Νίκος Γρηγοριάδης
Ολυμπία Καράγιωργα
Tάκης Καρβέλης
Σπύρος Κατσίμης
Παναγιώτης Κερασίδης
Δημήτρης Κοσμόπουλος
Στάθης Κουτσούνης
Μαρία Λαμπαδαρίδου-Πόθου
Αντώνης Μακρυδημήτρης
Γιώργος Μαρκόπουλος
Κώστας Μαυρουδής
Μιχαήλ Μήτρας
Λέλη Μπέη
Γιώργος Παναγιώτου
Αθηνά Παπαδάκη
Tίτος Πατρίκιος
Λευτέρης Πούλιος
Μανόλης Πρατικάκης
Λία Σακελίου
Σωτήρης Σαράκης
Αγγελική Σιδηρά
Κλαίτη Σωτηριάδου
Λουάν Τζούλις
Κωστής Τριανταφύλλου
Χρήστος Τσιάμης
Λεία Χατζοπούλου-Καραβία
Γιώργος Χρονάς
Δημήτρης Αθηνάκης
Γιάννης Αντιόχου
Γιάννης Στίγκας
Χίβα Παναχί

Στο πιάνο ο Αστέρης Παπασταματάκης

Προβολή του ντοκιμαντέρ «Στενά του Νέστου»
13 λεπτών, του Άγγελου Παπαστεφάνου

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008, 7:30 μ.μ.
Γαλλικό Ινστιτούτο, Σίνα 31, Αθήνα

 

*_*_*_*_*_*

Οργάνωση: Εταιρεία Συγγραφέων και Κοινωνία των (δε)κάτων

Χορηγοί: Εκδοτικές Επιχειρήσεις Γ. & Κ. Δαρδανού, Εκδόσεις Καστανιώτη, Εκδόσεις Κέδρος

Χορηγός Επικοινωνίας: Athens Voice 

(δε)κατα: διαβάζουν και γράφουν
τη σύγχρονη λογοτεχνία  www.dekata.gr
Εαρινή Ποιητική Ισημερία
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ
και παρουσίαση του Πράσινου Τεύχους
του περιοδικού (δε)κατα

32 thoughts on “Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

  1. Δημήτρη, από καρδιάς καλή επιτυχία. Όλα θα πάνε καλά, το ξέρει και ο θείος και ο ανηψιός. Θα δεις. Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί.

  2. καλή επιτυχία, ελπίζω να μπορέσω να είμαι εκεί
    από εδώ την καλημέρα μου

    (σε μια πόλη που απεργεί εγώ βρήκα καινούργιο από Μήτσορα)

  3. Θείε Pil, Νίκο,
    σας ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου…
    Θα χαιρόμουν πολύ να βρισκόμασταν…

    [Σε μια πόλη που απεργεί, τα βιβλία παραμένουν ανοιχτά…]

  4. Δημήτρη, έχω να δώσω θερμά συγχαρητήρια! Για την επιτυχία είμαι βέβαιος.
    Τέτοιες βραδιές ποίησης χρειαζόμαστε να ξεδιψάμε, να συναχίζουμε. Αν και δεν είναι δυνατόν δυστυχώς να βρίσκομαι εκεί, θα το μεταφέρω σε όσο το δυνατόν περισσότερους φίλους-γνωστούς.
    [Και, ναι, δεν απεργεί το πνεύμα. Μόνο να συνεργεί μπορεί στο θαύμα.]

  5. Ω, τι μεγαλεία είναι αυτά! Συγχαρητήρια!
    Την ίδια ώρα είναι η αντιρατσιστική συναυλία στο Σύνταγμα. Να δω πως θα τα καταφέρω να είμαι σε δυο μέρη ταυτόχρονα!

  6. Karellen, αν μπορούμε όλοι και όλες μας να βάλουμε ένα χεράκι σ’ αυτό το θαύμα, θα είναι από μόνο του θαύμα…!
    Να είσαι πάντα καλά…
    Χαιρετισμούς στο βορρά!

  7. Παράξενε Ελκυστά μου, είσαι σίφουνας… Ως εκ τούτου, θα μπορέσεις να βρίσκεσαι, φαντάζομαι, παντού την Παρασκευή… ;-)

    Καλησπέρα!

  8. Σου εύχομαι καλή αρχή! Μου φαίνεται ότι τα (δε) κατα είναι ένα εντελώς διαφορετικό περιοδικό-λίγο αμερικανιά με την καλή ένοια.
    Δίνουν και ενδιαφέροντα βραβεία. Έχεις ακούσει αν θα δοθούν φέτος;

  9. Δημήτρη μου την πήρα την πρόσκληση. μακάρι να τα καταφέρω. Πάντως σου ευχομαι εκ βαθέων καλή καλή επιτυχία..
    ριτς

  10. Ανιψιά της Σύλβια Πλαθ, πάρτε το αεροπλάνο κι ελάτε! Προσοχή μόνο στις κουζίνες εν τω μεταξύ…!

    Τα (δε)κατα συνεχίζουν τα βραβεία όπως στο σάιτ τους έχουν ανακοινώσει. Έχετε ίντερνετ στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας;

  11. Δημήτρη, μπράβο!!

    Δεν ξέρω αν έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν αυτό, αλλά έχω ενθουσιαστεί!! Χαίρομαι πολύ για σένα. Θα σκίσεις εννοείται ( μη ποιητικός όρος, sorry). Θα προσπαθήσω να έρθω.

    Φιλιά πολλά.

  12. πώς να περιγράψω τον ενθουσιασμό
    αυτόν που τυλίγει με τα χέρια του
    τις λέξεις
    ακινητοποιώντας τες
    στο πίσω μέρος της ανταπόκρισης

    Συγχαρητήρια κύριε Αθηνάκη

    PS:Νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να σας εκπέμψουμε…

  13. Χρύσα, σαν να ‘ρθε μόνο του το φως το ποιητών, αυτών, των από πάνω και των από κάτω, και να μου ‘δωσε λίγο κι εμένα…
    Αντοχή… Και δρόμος πολύς ακόμα…
    Σ’ ευχαριστώ.

  14. Αγαπημένη μου Sexton, a rose is a rose is a rose is a rose…
    Χαμένος από χέρι εγώ…

    [Κοίτα που το rose μπορεί να είναι -θα μπορούσε, μάλλον, να είναι- ο αόριστος του rise…]

  15. Marcel μου, ζωγράφε των μαχών, εσύ ξέρεις…
    Το “πώς” και το “γιατί” και τα επίλοιπα των σκέψεων…
    Εσύ ξέρεις…

    PS: click the star…

  16. καλή τύχη αύριο,
    να μου προσέχετε τον κύριο Νίκο Γρηγοριάδη.

    χαιρετισμούς

  17. …to be a star…

    αυτό είναι πέρα από τις δυνάμεις μου
    ο creator-moderator του αστεριού αγνοείται σε κάποιο κοινόβιο
    η εκπομπή στην οποία αναφέρομαι είναι ανάλογη με την επιθυμία
    όταν αυτή μεταβάλλεται σε κρύσταλλο πίσω από κρύσταλλο μέσα σε μόλυβδο για την αποσύνθεση του χρυσού όπως αλχημιστής σε αγχόνη

    βλέπω στο βάθος της νύχτας τη μέρα όπου τα μάτια σας θα πάψουν να βλέπουν εδώ κάτω…

    τη μέρα που οι οθόνες θα καθηλώνονται από το βλέμμα σας καθώς θνητοί θα πασχίζουν να σας υποτάξουν…

    βλέπω στα μάτια που δεν βλέπω το παιδί που σκοτώνεται από τον άνθρωπο να γεννάει ξανά τον άνθρωπο…

    Σας ευχαριστώ όπως όταν κλείνω την ακοή μου για να σας ακούσω…

  18. Ευτυχώς δεν σας προσφωνώ μόνο εγώ ως κύριο Αθηνάκη! [Το έκανε και ο κύριος Ντυσάν πιο πάνω.] Αύριο, λοιπόν, τέτοια ώρα ο αόριστος του rise… Χαμογελάτε!

  19. Καλέ μου Δημήτρη!

    Συγχαρητήρια θερμά και καλές επιτυχίες σε ό,τι εσύ μέσα σου επιθυμείς! Λυπάμαι που δεν μπορώ να είμαι εκεί. Να μην ξεχνάς αυτό που είπαμε για την αμφιβολία : μας κάνει απλά καλύτερους. Σε φιλώ!

  20. Dana μου, να μη λυπάσαι, αφού έχουμε την αμφιβολία κοντά μας που σκέφτομαι να την αφήσουμε να μας κατακλύσει και άσ’ τη να κάνει ό,τι, μα ό,τι, θέλει…

    Πολλά-πολλά φιλιά…

  21. Δημήτρη καλησπέρα!
    συγχαρητήρια και σου εύχομαι πάντα τέτοιες ευκαιρίες για να δείχνεις το ταλέντο σου!

    πολλά φιλιά!

Leave a Reply

