[αυτόγραφον]

Για το: http://autographcollectors.blogspot.com/

 

Η Κοπρόγατα μου ζήτησε να παίξω σ’ αυτό το παιχνίδι κι εγώ ανταποκρίθηκα.

Πρόκειται για την πρωτότυπη συλλογή ιδιόχειρων σημειωμάτων από bloggers και αναγνώστες τους και οι οδηγίες έχουν ως εξής:

1. Γράψε (με το χέρι)

2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε)
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους bloggers να συμμετέχουν.

Με τη σειρά, λοιπόν, καλώ ν’ ανταποκριθούν ιδιογράφως και ιδιοχείρως οι:

sexton

duchamp

Παράξενος Ελκυστής

Πετρούλα

ALittleWhisper

Dana Semitecolo

Εύα Εξάρχου

Μαρία Ι.

7 thoughts on “[αυτόγραφον]

  1. Αντιστάσεως μη ούσης… το σημείωμά σου αναρτήθηκε στο blog “Ιδιογράφως”.
    Δημήτρη, σ’ ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου.

  2. Αγαπητέ Δημήτρη,
    ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! μετά τα μεσάνυχτα θα χτυπήσω! (ω, μη φοβού, δεν είναι απειλή)
    φιλιααα

  3. σύμπτωση+Σάββατο βράδυ γραμμένο σε πετσέτες από χαρτί με μαύρο μελάνι από χέρι γυμνό/σύντομα θα αναρτηθώ

    Ευχαριστώ

  4. Σας ευχαριστώ και τους “ναι” και τους “όχι”!
    Παιχνιδάκι για ν’ αλλάζουμε πού και πού την όποια μαυρίλα…

    [Σύμπτωση και Σάββατο βράδυ…]

    Πολλά φιλιά σε όλους και όλες!

  5. Δημήτρη μου, Δημήτρη μου!

    Τώρα που πήρα την καινούργια μου ψηφιακή μηχανή, θα ανταποκριθώ στο κάλεσμα – πάντα με το σχετικό delay- το οποίο έχω στο νου μου, όπως χιλιάδες άλλα πράγματα.

    Χίλια ευχαριστώ για την πρόσκληση και συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά… ο φόρτος εργασίας που λέγαμε, με έχει πατήσει κάτω!

    Σε φιλώ!

Leave a Reply

