[άτιτλο]

Ποιος με φώναξε;
Ποιος είδε από μέσα μου
με τα ίδια μου τα μάτια
τα χέρια μου να χύνονται στο χώμα και να αδικούν.
Σε είδα κι εσένα
σα χώμα και σα γη λασπωμένη
και σα σελήνη άδικη.
Μ’ ένα χέρι τώρα πια
πιάνω τα μωρά μου
αυτά που γέννησα εχθές
και
μόνος πάω
και
μόνος λέω
πως αν ποτέ αυτά τα παιδιά μεγαλώσουν
εγώ
εγώ
εγώ
θα μείνω με το κεφάλι μου κλειστό σε χώρο ξένο
που δε θα τον γνωρίζω
κι εσύ
κι εσύ
κι εσύ
θα βροντοφωνάζεις μέσ’ απ’ το κεφάλι μου
πως
εσύ
εσύ
εσύ
χωράς και άλλους τόπους
μπορείς κι άλλα παιδιά να γεννήσεις
κι άλλα
κι άλλα
κι άλλα
να φέρεις σ’ αυτό τον κόσμο
που
εγώ
εγώ
εγώ
προσπαθώ να χωρέσω απ’ την πόρτα
κι εσύ
κι εσύ
κι εσύ
να στρώσεις το κρεβάτι.

Μην ακούς τι λένε τα ραδιόφωνα.
Άσε μας να γεννάμε μωρά και να χαρίζουμε χαμόγελα
σ’ όλους εκείνους τους άμοιρους από ευθύνες.
Εμείς γεννάμε
δε μεγαλώνουμε.

Γι’ αυτό δεν είμαστε μάνες.

***

Η φωτογραφία από εδώ

8 thoughts on “[άτιτλο]

  1. Δημήτρη μου, Δημήτρη μου!

    Ήρθα να σου πω μια “καλημέρα” κι έπεσα πάνω σε τούτο το ποίημα. Εγώ, εγώ, εγώ!

    Δεν θέλω να σου γράφω συνέχεια τα ίδια αλλά συμβαίνει! Και ξέρεις; Είμαι που είμαι ψυχομπουκωμένη, ήρθαν και τούτες οι αλήθειες από τα λόγια σου και με αποκάμανε.

    Ωστόσο, σ’ ευχαριστώ!

    Φιλί

  2. καταπληκτικό το τελείωμα αν και θά’ταν άδικο να σταθώ εκεί. Πρώτη φορά διαβάζω κάτι δικό σου οπότε επιφυλάσσομαι για περαιτέρω σχόλια..
    Το άκρατο μωρό που ο ποιητής γεννοβολάει μπορεί να μη γίνεται ποτέ παιδί αλλά πάντα θα γλυτώνει τους μεγάλους και τα ραδιόφωνά τους ..”περισσότερο από όλα τα παιδιά του κόσμου”.
    Χαιρετώ.

  3. από τα μάτια ως το χώμα/μετά της πρόνοιας_δημιουργία-συγκρουόμενη με τον σύρτη της αποπλάνησης/παραβιάζοντας αποκαλύπτεται το παρόν στοιβαγμένο κάτω από τα σκεπάσματα ενός σκονισμένου ύπνου/εννιά βήματα πιο κοντά/στα δόντια συγκρατώντας τις λέξεις/όπως χαρίζοντας νόημα στον λόγο/στέκω εδώ βαθιά υποκλινόμενος στο τοτέμ της ευαισθησίας σας…

Leave a Reply

