Αχ, Μαργαρίτα…

margarita_karapanoy

…χειμώνας είναι…

10 thoughts on “Αχ, Μαργαρίτα…

  1. Εντάξει, λοιπόν, αφού θέσατε ήδη το “πλαίσιο”. Ποιος φαντάζεται πώς είναι η Κασσάνδρα σήμερα, πού βρίσκεται, τι σκέφτεται;

  2. Δημητρη μου ανεβασα κι εγω κατι για τη Μαργαρίτα. Τη γνώρισα σε μια πολυ ασχημη φαση της ζωής της, παρ όλα αυτά με είχε εντυπωσιάσει με την υπερβατικότητά της, αλλά και με τα γήινα στοιχεια που κουβαλούσε πάνω της. Αντιφατική τρομερά γι αυτό και σημαντική ίσως ;
    ριτς

  3. Διάβασα το συγκλονιστικό Ναι πριν ένα μήνα. Πήρα αμέσως τον Υπνοβάτη,
    στα μισά του μαθαίνω πως έφυγε…
    πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις σκέφτομαι πως θα ήμουν αν έφευγα χωρίς να το είχα διαβάσει (αυτό ή κάποιο άλλο βιβλίο που μου άρεσε, μια μουσική, μια εικόνα που ένιωσα ολόκληρος μέσα της…)

    ο φόβος μην ξέχασα πίσω κάτι που άξιζε την προσοχή μου…

    ας είναι καλά εκεί που έιναι, ας είναι καλύτερα αν γίνεται

  4. “Τις νύχτες βγαίνει ένας ολέθριος θρήνος από το σπίτι μου, σταματάει τους περαστικούς…
    Μήπως είμαι εγώ;”

    [“Ναι”, σ. 101]

    ____

    Καλημέρα σε όλους και όλες.

Leave a Reply

